Gomorron!

Idag ville jag lätt sjukskriva mig! Hade ghärna stannat hemma. Gått och handlat, skulle verkligen behöva tvätta eftersom tvättkorgen svämmar över.. Men nej nej, det går ju inte, det har jag absolut inte samvete till!

Igår grejades det i köket och det gick hyffsat tror jag. Nu sitter alla skåp utom skafferiet på plats. SKafferiet ska ju ha ett rör från ventilationen så det skåpet skulle sågas till. Det blev inte klart igår men borde bli det idag! Tusen tack kära far som varit här i flera dagar och hjälpt till! =)

Efter praktiken idag så åker vi och handlar bänkskiva och vitvaror. Skönt de ska bli =)

Nu ska jag göra mig ordning - Hejdå!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0