Finally

Jag har till slut lyckats fixa in lite bilder på datorn.. såg dock att kvalitén på dom inte är den bästa men det får duga just nu. Här kommer bilder som är delvis från innan handtagen är på plats och sen också några bilder efter att handtagen blivit uppsatta. Ni kommer också se att det är en del kvar att göra: Socklar, passbitar, skafferiet.. ugn och kyl kommer på onsdag. Men tusan va fint de blir! :)

   


Nu ska jag slänga mig i duschen och fräscha till mig lite.. Johanna är väl på ingång snart. Ska bli en rolig kväll med syrran! Va längesen vi umgicks, så nu ska surras skit och gå på krogen och dansa tills svetten har gett oss en andra dusch - Fräscht!? ;P

Ha en underbar kväll folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0