SKOR!

Ja, ni ser rubriken.. det är sjukt! Ett nytt par skor införskaffades idag! Men det var faktiskt för mitt presentkort på Birsta så jag la inte en krona på dom. Jätte sköna är dom, helt perfekta att vandra runt med i Paris! :)

Så Birsta och Bergeforsen har blivit besökta av mig o Britta.. Jag har också lagt ansiktsmask och hårinpackning o grejs imorse, men de kanske jag skrivit? Minns faktiskt inte när ja skrev sist.. Ja hur som helst så har det varit en skön dag. Nu tänkte jag packa för imorgon bitti åker jag återigen till Bydalen, mitt andra hem. Mitt problem nu är att jag inte vet vad jag ska ta på mig för kläder på fredag då man ska till Sthlm.. får väl ta med mig halva garderoben och grubbla nån dag till. Elina skulle försöka förutspå vädret o berätta för mig på torsdag vad ja ska ta på mig :) Vi har även haft andra sjukt bra idéer men dom håller vi för oss själva annars kan ni bli avundsjuka över våran intelligens.. (eller inte).

Nu - packning.
Sen - Navy CIS. I love it!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Hej (: Ja, jag ska försöka kämpa på.. Orkar inte! Ja det var länge sen! I fredags typ.. Allt bra? Snart kommer Jacke (:

2009-05-12 @ 20:38:05
Postat av: mli

Ja skit söta ju :D



Jorå det gick bra på ön :) Tack för hjälpen!

2009-05-12 @ 21:45:20
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0