Maj.

Det är vekrligen maj, det är verkligen sommarvärme. Det är verkligen underbart! VERKLIGEN ;P

Jag och Johanna tog med oss hunden på en obestämd promenad som varade i 2 timmar. Trots att man bara hade skjorts och linne på sig så svettades man, det är det som jag kallar värme! :) Vi skulle kolla upp en stig jag sett men vi vet inte riktigt vart den skulle leda oss så vi tog en avstickare rakt ut i snårskogen.. fick bära Bosse rätt mycket eftersom alla kvistar, buskar o skit var högre än henne och hon vägrade gå där det inte fanns en stig eller va någlunda upptrampat. Det var hur som helst kul :) Mot bredsand gick vi men slutade till slut vid slalombacken på södra. Fruktansvärt skön dag! :)

Nu har ja precis duschat, Johanna håller på o gör sig iordning, hon ska på Rock Weekend på Gärde ikväll. Själv så ha ja köpt godis och tänker lägga mig på soffan o mysa.

Ha en bra kväll people!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0