Så sjukt

Det är så sjukt hur trött jag är, ikväll blir det lätt tidig läggning.

Måste vara för att måndagar är så tråkiga, det var två rätt slöa lektioner och på Psykologin slumrade jag i ca 15 minuter. Det går fasen inte att hålla sig vaken när läraren släcker ner klassrummet, visar power point och pratar.
Tänkte sola efter skolan, men nej, vet ni vad! Jag orkade inte!

En sak va iaf väldigt rolig. Jag tog lång tid på mig imorse och gjorde mig iordning, bytte kläder flera gånger, fixade håret i en evighet och sminkade mig. Så idag på min första lektion när jag smög längst fram i aulan för att lämna in närvarolistan medan alla läste så viskade min mentar "Vad snygg du är idag My!". Glad blev ja kan ja lova efetrsom jag kanske inte känner mig direkt snygg, men pigg i utseendet iaf.. Så om hon hade sagt "va pigg du ser ut idag My" så hade jag blivit ännu gladare :)


Imorgon ska ja på stan, ska fixa lite o kolla lite. Ska träffa Catha sen för en fika. Vet inte när ja träffa henne senast så de ska bli kul :)
Sen ska ja sova hos svärföräldrarna imorgon. Lika bra de eftersom ja ska va på sjukhuset 7:30 på onsdag morgon.

Ha en bra eftermiddag och kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0