Flitiga Lisa

Ja herregud va flitig man kan va ibland.

Imorse va planen helt klart att ja skulle hem direkt efter skolan o lägga mig i soffan. Men så blev de ju inte alls.

När Cizzi släppte av mig på stan gick jag av en händelse förbi två bleka.. kunde ju inte låta bli, så jag gick in o tog en uppvärmande solning. Sen blev de en snabb sväng på stan, inhandlade lite onödigt grejs :)

Direkt när ja kom hem färgade jag håret, blev rätt bra måste jag säga!
Efter det har jag suttit med altandörren öppen, andats frisk luft och gjort klart uppgiften som vi fick igår. Nu är det bara 2 uppgifter kvar på den här kursen, gött :D
Hade inte tänkt göra klart hela uppgiften idag utan tänkte bara börja späna lite på den. Men då jag ändå va igång och då jag ändå satt här med alla kunskaper så kunde jag lika gärna göra klart den!

Så ikväll blire slöa iaf. Ska ligga i soffan, kolla Gossip Girl och House och ta ett fotbad! Skööönt! :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0