de blev så

Ja, det blir en nykter kväll för mig. Känns jävuslkt skönt, vet att de fanns dom som tvivlade på att ja skulle klara mig men det ser ut som att jag gör de. Blir utgång med Johanna, Oscar.. Hon har druckit ikväll.. Jag har druckit kaffe och vatten. Mår inte alls bra idag, fattar inte vad det är frågan om, vet bara att jag inte vill se en droppe alkohol..kallsvettas o håller på. Bästa skulle säkert vara sängläge men jag är inte trött och jag vill verkligen ha bra musik att dansa till ikväll.
Tror faktiskt att det kan bli helt okej att vara ute nykter. Dansa, höra musiken, komma ihåg allt imorgon.. se hur roliga alla är när dom är fulla. Kan bli en riktigt kul kväll :D

Nu ska vi snart bege oss..


Jag saknar dig som sjutton älskling.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0