Sommar uppehåll

Jag har 2 saker att förtälja just nu. Och efter att jag berättat dessa två saker funderar jag på ett litet uppehåll med bloggen. Det händer inget just nu, lär inte gör det heller de närmaste 3 veckorna.. Så det bidrar till att man inte har så mycket att skriva om.

De två sakerna jag kan berätta är att pappa och Britta har bokat en månad i Spanien igen nästa år. Hela april ska dom vara där, samma ställe som i år - och jag och Jacke har förtur att komma dit en vecka som gäster eftersom vi inte var dit i år! :) Det ser jag sjukt mycket fram emot! Är ju långt dit men ändå.. det ska bli äkta semester! Det är ju en by där det inte händer något, finns inte så mycket att göra, och vi bor vid en golfbana, det är lite av ett pensionärs-ställe. Ska bli så jäkla skönt!
Den andra saken är att Jacke har tänkt bidra med ett träningskort till mig, och då sa vår snälla far att han kan bidra till Johannas träningskort så vi kan träna tillsammans! Blir bra de, jag tycker om att träna med Johanna, det är lite go och energi i henne! :)

Jag drar nu, vet inte när jag skriver igen.. om något roligt händer så skriver jag nog!
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: therese

välkommen tillbaka sen då!

Vad sköönt med spanien!!!

2009-07-10 @ 19:05:31
URL: http://teherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0