T x2

Denna dag har varit kreativ måste jag säga. Först iväg till skolan, var där 40 minuter för tidigt så passade på att läsa lite. Sen efter 40 minuters lektion åkte jag o Cizzi till Ego o svettades.. Lunch på Chaow Praya River och sedan mötte jag upp Johanna. En fika och pepp inför nästa träningspass.. Fixade Brittas present och sedan bar det av till Ego igen. Denn gång kom jag på den bra idén att jag skulle ta med mig skolboken och sätta mig på en cykel och trampa samtidigt som jag läste, sagt och gjort! Funkade riktigt bra, läste rätt mycket och såg nog de flesta orden genom svettdropparna :)
Man måste vara kreativ ibland!

Kom hem för 1,5 timme sen, har precis hängt upp tvätten som jag tvättat ikväll och nu ska jag lägga mig o plugga lite tänkte jag. Mycket att läsa fortfarande.

Jacke ringde när jag va på Ego och som vanligt måste jag säga att jag älskar när han ringer även om man då väcks upp ur sin bubbla och kommer tillbaka till verkligheten-inser att han är låååångt borta.
Jag älskar han så mycket.

Är jäkligt nöjd med denna dag och dagens insatser.

Ha en bra kväll och gonatt! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0