Ny vecka

Det är numera en ny vecka och skönt är väl de..antar jag.
Befinner mig på skolan nu, kom precis hit och det är en timme kvar tills vi börjar.. Cizzi borde anlända om en halvtimme så ja tänkte att ja slår ihjäl lite dötid i datasalen så länge.
Idag har vi 1,5 timme Psykologi sen slutar vi, känns otroligt dumt att slösa en hel dag på en lektion men men..får se ifall dom kan lösa det på nåt vis.

Efter skolan tänkte jag följa med folket ut på Riiby. Spela lite Guitar Hero med Wille medan pappa hjälper Mattias med renoveringen. Borde egenltigen satsa på att plugga en massa.. och det ska jag göra. Men då det finns roligare saker att göra är det svårt att hitta tid till plugget.

Nej ni, hade egentligen inte mer att skriva, allt flyter ju på rätt bra nu.

Ha en bra dag

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0