han har åkt nu

..tillbaka till den ensamma vardagen. Det måste gå de å.
Men det har varit helt fantastiskt att ha honom hemma!

Klev upp tidigt idag, vet inite hur jag lyckades, särskilt med tanke på hur sent jag somnade.. men det gick! Har plockat lite i tvättstugan, ätit frukost, skickat in studieförsäkran och fundera över hur jag ska lägga upp min dag då jag är världens mest snorigaste person för tillfället känns de som.

Måste iaf börja med att läsa i mina skoluppgifter, man måste ju börja nånstans. Visserligen lär jag hinna med mig någolunda bara jag får undsan den värsta. Jag har ju faktiskt lov i 1½ vecka till så jag borde klara allt jag vill ha gjort innan dess.
Känns bara som att nu när man inte öppnat en skolbok eller nånting på nån vecka så är det lite extra tungt.

Pappa o Britta ska på hockey ikväll, så blir nog Steetdance för min del. Jag måste skärpa till mig med träningen, för min egen skull och ingen annans! För första gången på länge känner jag faktiskt att det är för min egen skull. Min otränade rygg och min numera lite putande mage o småfeta lår. :)

Ha en bra dag.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0