mindre

Idag är allting lite mindre.. jag har sovit lite mindre inatt (bara 5 timmar), jag känner mig lite mindre hälsosam då näsan rinner hela tiden, det är lite mindre kallt ute och det bästa är ju att det är mindre än en vecka kvar tills Jacke kommer!!! :)

Idag är det skola som gäller, 1 lektion.. kul! Vi ska måla.. kul!? Njaaeeeee...inte min grej.
Efter skolan ska jag fika med Agge och sen ska jag träffa Johanna efter 14 då hon slutar skolan. Blir bra de! Måste försöka hålla mig vaken bara :) Har en jävulskt massa att plugga ikväll, hur ska jag klara det??? Några tips??

Satt en bra stund igår direkt efter skolan.. tyckte de va lika bra o få nåt gjort på en gång.. hoppas jag känner så idag också när jag kommer hem! :)

Ha en bra dag people!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0