Gomorron!

Har varit så sjukt trött idag.. kunde fasen inte förmå mig att kliva upp! Men de va grymt skönt att sova :)

Började med nå nytt igår.. Smoothie till frukost och lunch. Målet är inte att gå ner i vikt.. jag vet inte riktigt vad målet är, målet är att rena kroppen. Jag tog alltid såna här sköna perioder i finland då jag lämnade bort den mesta maten och levde på frukt, grönt och soppor. Kände att jag behövde en sån period nu :) Det är dock lite svårt med frukosten. Jag är van att äta: fil och flingor, 1 ägg, ett glas juice, en hårdbröd macka och kaffe.. det har jag nu valt bort för smoothie. Det är inte lätt första dagarna! :)

Igår var vi till pappa och Britta och bokade Spanien resan: 4 maj - 11 maj kommer vi befinna oss i Spanien. Ska bli grymt skönt och jag längtar verkligen! :)

Nu ska ni få veta något sjukt. Jag tycker låten "Sexy chick" med Akon och David Guetta är så grymt bra och varje morgon nu när jag slagit igån MTV så har det varit just den låten! Vilken rivstart på morgonen - Tack MTV :)





Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0