Yesterday

Godmorgon!

Igår gick pluggandet fint! När jag trodde jag hade gjort det jag kunde så säger Cizzi: "Ska vi inte göra grupp uppgiften också även om vi inte vet exakt hur den ska göras?" Sagt och gjort! Det var lite klurigt eftersom vi var osäkra på hur uppgiften skulle göras, vi ska ju få info imorgon.. men det va skönt att ha gjort klar hela den här kursen nu! :)

Igår eftermiddag ringde Jacksson till lägenhets säljaren för att höra om eventuellt tidigare inflyttning. Säljaren sa att visst kunde vi få stuva undan de saker som va kvar och flytta in.. men vi skiter nog i det. Det är för mycket grejer kvar i lägenheten. Däremot ska vi ändå få nyckel dit idag så vi kan åka dit och mäta och greja inför renoveringen! :) Ska bli sjukt kul att äntligen se denna lägenhet irl. Jag har ju som sagt bara sett den på bilder eftersom jag jobbade då visningen va! Men jag litar på älsklingen min.

Imorgon kommer mäklaren till Alvägen och ska fotografera huset så idag leker jag och Britta städkärringar!
Ska träna idag är det tänkt också, men jag fattar inte när!? Det ordnar sig säkert de å! :)

Hej svejs!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0