Goddagens!

Blev en riktig långsovare denna natt.. Tror jag har sovit typ 10-11 timmar inatt, känns skönt! Jag är utvilad iaf :)
Dessutom har ja kommit på att de e riktigt betryggande med Bosse i sängen. Jag har vaknat några gånger inatt, en gång måste ja drömt nåt läskigt för ja kände hur min rädsla för mörker kom krypande. Men då hörde jag Bosse, såg att hon låg bredvid mig o andades och då kändes de tryggt igen.
Och nu ska jag snart äta en riktigt god frukost!

Idag tänkte ja satsa på att städa undan o fixa lite, ta en långis med Bosse för sen ska jag jobba ikväll! Yeey! Va skit längesen ja jobba o när dom ringde imorse nu så kände ja ett tvivel till att ja ville, men tänkte att va sjutton! klart ja ska jobba! Iofs är de bara 5 timmar.. 16-21 men de är helt klart bättre än ingenting! :) Lär ju va storhelgsOB också. :)

Nu ska jag sätta igång med denna dag!

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0