Tänker inte ta det här.

Goddag!

Vet egenltigen inte vad jag kan meddela efetr helgens gång. Jag är trött idag och har en fruktansvärd huvudvärk som förmodligen är till en viss del pga förkylningen.
Helgen var hur som helst väldigt bra och jag längtar redan tillbaka till mamma och Bispgården. Det var en helt perfekt dag igår. Jag o Jacke tog hundarna o promenderade ner till Esset. Lars, mamma, Sivan, Sune o Joel kom efter och där nere alldeles intill indalsälven grillade vi och umgicks i det vackra höstvädret. Helt underbart va fridfullt. Var hemskt längesen jag kände mig så avslappnad och kunde njuta så av naturen och den friska luften. Det var helt enkelt perfekt.

Kom att tänka på idag att jag nog har försummat vissa människor senaste veckan/veckorna.. Att jag kanske inte gett helhjärtat av mig själv och orkat lyssna. Jag kan be om ursäkt för det men tänker inte göra det för ibland blir det tyvärr så att man har tillräckligt med sig själv.
Och jag har tillräckligt med mig själv nu. Så denna vecka tycker jag inte nån kan förvänta sig nåt storartat av mig för även om jag kommer försöka hålla humöret uppe blir det nog en helvetesvecka som jag inte upplevt på många år.
Jag skulle gärna berätta vad det är, för jag har kommit på det nu att egentligen spelar det ingen roll vem som vet eller inte vet vad det är frågan om, jag kommer må lika skit den här veckan ändå. Men jag tänker inte ta det här.

Vet inte riktigt vad jag ska göra av resten av dagen.. men kanske bara ladda inför skolan imorgon.

Ha en bra eftermidda och kväll.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0