Hallå! 3 timmar!!!

Ja, denna dag är ju hur bra som helst trots allt. Jag va på stan me johanna, fikade o kikade runt lite. Tänkte dra till Birsta men mitt samvete sa nej, jag ville hem o plugga. Pluggade ingenting när jag kom hem utan bara låg o kolla på tv tills ja somna en stund.. men nu ni!

Nu ikväll har Jacke hållt på o städa o sortera papper o grejer.. och jag har pluggat...detta har vi pysslat med dom senaste 3 timmarna! Kan ni förstå att jag ägnar min fredagskväll till att plugga - desssutom har jag fått väldigt mycket gjort. Skickat in ett arbete, ett annat är nästan klart, bara en del finslip kvar. Och sen har jag nästan gått igenom en hel kurs om arbetsmiljö och säkerhet som jag fick material om igår.

Jag känner mig så otroligt duktig! Hoppas jag är tillräckligt duktig för att få goda betyg också :)

Nu ska jag sluta datanörda o plugga, nu ska jag kramas o lösa korsord!

Gonaattttt!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

Va duktigt du är :)

2008-10-20 @ 08:26:08
URL: http://johaanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0