en paus

Tar just nu en paus i jobbet. Denna kväll är hur skön som helst. Och jaaa, jag älskar att jobba med människor, att lära känna dom, se förändringar och allt de där.

Men nu äre bara 2 timmar kvar och jag ska återgå till jobbet.

Var stolt över mig själv idag då jag skrev klart skoljobb på rekordtid, hoppas det inte blir avdrag på betyget för stressen bara :D


Älskling, jag älskar dig så jäkla mycket! Underbart att du är hemma den här veckan, var ett tag sen jag kände mig så bortskämd med din närhet och kärlek!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Söderlund

HM okej. Naej det är ju hur vi alla tänker på egen hand :)

2008-10-01 @ 19:41:37
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0