Inte nå vidare

Har inte alls sovit nå vidare inatt.. vaknat 2,4 och strax före 6.. känt mig lika pigg och orolig varje gång, legat o kollat på klockan.
Tur jag är värdelös på geografi..annars hade jag väl legat o försökt räkna ut vart Jacke befann sig. Dom har några timmars flygresa kvar än ..hoppas det går bra.

Det va inte så tungt när han åkte igår, kändes som en vanlig måndag egentligen..men visst fällde jag några tårar..klart jag gjorde. Men efter det så tog jag mig samman o allt va lugnt igen.
Dock så satt jag hela kvällen igår som i en bubbla, kändes inte som jag hade nån lust med nånting, allt kändes så otroligt tomt.

Jag är världens osocialaste människa just nu, det vet jag.. och det är just därför jag inte orkar sitta i telefon :) Jag vet att alla ringer bara för att ni tycker om mig :P Och jag ska svara, men ni är så härliga för ni ringer allihopa på samma dag och jag har bara inte velat eller orkat.

Jaja, nu är det nya tag och jag måste försöka komma igång med vardagen så fort som möjligt så jag inte blir en mycket deprimerad människa som låser in sig i ett rum, för så känns det nu.

Så idag är det första skoldagen på 4 veckor!! Ska bli rätt kul faktiskt :)
Har saknat klassen och skolan o allting. Hörde dock att vi har en kort dag..bara till12. Vi får väl se hur det blir med den saken, brukar ju ändras hela tiden.

Jepp, ha en bra dag nu folket! Det ska jag ha på skolan.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0