pics and stuff

Här finns bilderna från helgen om ni är intresserade! ---> sweetie.bilddagboken.se


Vad kan jag annat berätta?
Fredagen va ja ut en sväng, det var en mindre lyckad kväll som var väldigt givande ändå.. Det jag redan visste har jag blivit påmind om så nu behöver jag aldrig mer fundera igen.

Lördagen var ju hur lyckad som helst. Då va de dags att fira Britta, hon fyllde 50 i januari men inte förrän nu hade hennes vänner tänkt fira henne pga vädret.
Så det som gjordes var att Britta lurades iväg med Anna, fick slå lite golfbollar ute på Skön Golf. Vi andra befann oss på Södermalm hos Maria, redo med paraplydrinkar o sjöman o grejer. :)
Sen satt vi i båten som Maria o Stefan har på sin gård, där satt vi med våra drinkar, lite gotta till och en sjöman som sprang o passa upp oss, hjälpte oss ner o upp i båten, fyllde på drinkarna o diverse. Så himla nice.. och dessutom lyste solen på våra bleka kroppar.
Sen blev de middag, förrätten är den goda mackan som Anna brukar fixa med skagen röra på! Så himla nice. Sen blev det grillat o gott. Även att vi drack champange till förrätten o sen massa gott rödvin till middagen.. Jag är körd på rödvin ja, kan fasen knappt dricka annat.
Sen blev de massage för Britta och surr o duschning o grejer för oss andra.
Kvällen avslutades nere på Oscar. Och jag har kommit fram till att jag älskar Oscar, så mycket folk, så bra lokaler och terassen är hur bra som helst. Ja hualigen vilken lyckad kväll det var! :D
Sov även hos Mli i Haga vilket var bäst eftersom där skulle flyttstädas..

Så igår va ja hos Mli hela förmiddagen o hjälpte henne  o packa.. packade ju ihop de mesta så nu e de bara städningen kvar, men kom fram till att städningen borde gå rätt snabbt. Inte så mycket att städa så..
På eftermiddagen åkte ja o syster först till Alnö till Niklas grav.. och sen vidare till Matfors för att besöka Patrik's grav. Då vi va vid Niklas grav så kändes de mest bara som ett skämt och jag kunde inte riktigt känna mig ledsen, blev bara arg.. o fräste lite.. men sen vid Patrik's grav så träffade vi Patrik's föräldrar och de va då man förstog.. hur jobbigt det är för så många.. Uscha.

Idag tror jag att jag börjar med min diet.. Good luck to me ! :)

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0