kort sammandrag

Ska försöka skriva ett kort sammandrag av kvällen igår. Vad den innehöll..

Hemma: Frusna män söker kärlek på tvn, Agge skickade sjuka sms till en viss N och vi garvade en massa. Jag hade ett hjärligt samtal med han som jag älskar.. surr med Britta.. sen ner på stan o träffa Anja.

Dalton's: Träffade nån väldigt blond typ som kallade sig själv för "the king". Han pratade bilar och underliga saker. =/ Jag sa: "jag är upptagen, hejdå".
Fick näst intill en lap dance av en karl som måste ha varit 20 år äldre än mig, och ojoj, visste inte om ja skulle skratta eller gråta. Men hejdå sa vi till han o gick vidare.

Oleary's: Jag drack en kaffe och det var det enda jag drack under hela krogvistelsen.. alldeles perfekt. Såå stolt. :) Jag varken rökte eller drack igår på stan, känns vettigt o bra. Dansade en hel massa även fast Agge o Anja bara minglade runt runt.. =)
Yeye, det var en bra o lugn kväll, hemma strax efter 2 och då borsta man tänderna, drack en halv liter vatten och sen slockna man.

Får se vad denna dag bjuder på.

Ha en bra dag iaf!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0