jag hatar den

Nu är det dags för att gå mot sängen, tänkte väl inte sova direkt, väntar fortfarande på samtalet från Jacke. Men jag tänkte ändå lägga mig o läsa lite o sådär, känner mig smått slö..
Just nu känner jag hur mycket det tar emot att lägga sig.. i den stora tomma sängen.. Visserligen har jag försökt lägga massa saker i den andra halvan av sängen för att det ska kännas som att den är mindre än den är.. men tyvärr hjälper det inte avsevärt mycket. Tur jag har min kära vän Henke.. men inte ens han hjälper säkert mycket tyvärr. Sängen är tom o kall..och känslan blir en väldig ensamhet, en tomhet.. en halvhet på nåt vis..

Fy sjutton vad jag saknar Jacke nu.. tänk om han bara kunde komma hem...

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0