En helt ny dag!

Nu startar en helt ny dag och den startar med solsken! :)
Klockan är nu 05:50 och jag känner mig pigg o alert precis som de va tänkt eftersom ja somnade kl 21 igår kväll. Känns skönt att veta att man sovit lite mer än 8 timmar inatt och klev upp strax efter 5 redan.
Därför tror jag att den här dagen blir bra, kommer säkert va trött tidigt ikväll men det gör ingenting för då kan man gå o lägga sig o sussa fram till en ny dag igen.

Pratade inget med älsklinge igår vilket känns lite underligt idag.. att vi inte haft nån som helst kontakt sen i söndas.. men han förvarade om att han kanske inte skulle ha nån möjlighet att prata igår så helt oväntat var det inte.

Idag då.. Jobbar 7-15 o sen tror ja att ja ska träffa Carolin en sväng.. Och jag behöver handla lite.. men sen åker jag nog hem. Och i eftermiddag om jag inte är helt slut då förstås så ska ja faktiskt försöka röra på kroppen lite och få svettas lite för de här håller inte, skärpning!

Nu ska ja käka frukost iaf, och jag önskar er alla en underbar dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

jag är ledsen

2008-05-13 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0