dagen är snart slut

Nu är denna dag slut och även om den inte blev precis som tänkt så blev den ändå rätt bra..
Åkte inte härifrån Jacke förrän vid 13 tiden.. åkte o träffa Johanna på stan, tog en fika på Afmidor innan vi promenerade upp på mitt jobb o hämta sommarschemat.
Så nu kan jag berätta för er att jag jobbar hela midsommar helgen, fredag - söndag jobbar jag då så det blir en lugn midsommar för mig. Sen kan jag också berätta att ni inte ska räkna med min närvaro under gatufest-veckan för då jobbar jag varje dag utom onsdag. Så de blir en grym sommar, eller!?!?!? :)

Var hemma i eftermiddag med min syster Johanna, vi satt o garva åt massa gamla o mindre gamla klipp på youtube, vilket var kuuul :)

Imorgon fyller min vän Carolin år så då ska hon firas med middag nånstans. Blir great de.
Passar ju bra att ja hämtade ut min kamera idag då :)

Nu ska jag umgås med Jacksson.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

vi borde fan göra de! ha en tillsammans och berätta för alla och göra så de kikar in på den varje dag m.m haha, skulle va köng! kan vi åka på lyxsemester tillsammans ;D

2008-05-20 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0