Tjolahoppla!

Nu är jag på jobbet, har lunch rast.. och det jag mest längtar efter är en dusch, morgonen har varit intesiv på många sätt och nu vill jag bara duscha och få känna mig lite fräschare.

Men idag efter jobbet ska ja skynda mig ner på stan - till banken o fixa lite och sen blire eventuellt Sidsjön med storasyster  Maria om vädret håller i sig någolunda. Det är så härligt med sol o grejert så man kan inte annat än njuta och jag är glad att Maria hörde av sig o fråga om jag ville komma med, för det skulle vara välbehövligt! Mer frisk luft kanske skulle göra mig piggare också?
Sen tänkte jag spendera så mycket tid som möjligt med Jacke i helgen eftersom han lämnar denna stad och åker i väg o jobbar på söndag... och min önskan är att bara ta de lugnt o njuta av att vara ledig denna helg. Det skulle vara sååå skönt..

Trodde att jag skulle ha svårt att somna igår när inte Jacke-Packe fanns vid min sida men faktum är att jag va så trött så jag orkade inte ens öppna boken jag håller på o läser.. lyckades få iväg ett sms men sen slog ögonen igen genast. Sen har jag ju sovit som en stock.. och det var verkligen djup sömn eftersom jag till o med försov mig imorse..helt otroligt vilken trött het! :)

Jepp jepp, nu har jag inte mycket mer att förtälja, see ya!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0