ledighet

Va ett tag sen ja skrev nu igen känns de som.. Men de blir ju så då man har fullt upp!

Idag är min andra och sista lediga dag efter påskhelgen.
Först o främst ska jag berätta om gårdagen tänkte jag: Igår så vaknade ja o min bästa Mr Jacksson i ganska bra tid och jag va riktigt utvilad.. Men direkt när ja kom in i mitt vardagsrum på nedervåningen så ser jag att myrorna har tagit över.. dom va överallt o de va nästan lite obehagligt trots att jag inte alls e rädd för dom. Men dom fick jag bort ganska snarast.
Jacke åkte iväg o jag satte igång o tvätta o bytte sängkläder o greja lite. Sen drocg jag iväg med syrran till Sidsjön o promenera med henne o hennes hund Electra. Det var kanske hur härligt och behövligt som helst..
Efter en härlig och vacker promenad där så åkte vi o hämta lillasyster Johanna på alnö o sen iväg o handla innan ja o Johanna åkte hem o fixa mat åt oss o Wille.

Kvällen spenderades med världens bästa Emilie här i Haga.. Vi kollade på tv o surrade o gjorde inget jätte mycket speciellt.. men de va skönt att umgås lite.. inte alltför ofta vi gör de om man säger så! Men vi somnade rätt tidigt i soffan båda två.. och väcktes vid 23:30 då Jacke ringde.. så då förflyttade vi oss till sängen istället. Nu är iag jag piggelin o Mli börjar väl vakna till också verkar det som..

Denna dag lär bli minst lika bra som gårdagen om inte bättre! Idag ska vi iväg o träna, ta en raid på stan o sådär..

Jepp jepp, uppdaterar senare! Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0