en lång lång tid

Denna dag har gått rätt bra, har dammsugit och tvättat o grejat lite, känns bra!

Är rätt ledsen för att jag inte fått träffa Nina nåt idag dock. Visserligen förstår jag henne.. Men jag kommer sakna henne nu när hon åker bort! Så jäkla trist att vi inte hunnit umgåtts mer än vi gjort. Men den tid vi fått har vi behövt och det känns ändå bra att vi umgåtts mer nu än vi gjort på de tidigare 2 åren. Vi har behövt detta gumman, ,och jag ber om ursäkt för att jag jobbat så mycket och haft så mycket annat runtom.. känner mig så himla konstig just nu och känner mig inte alls tillräcklig.. för att vara ärlig så har min hjärna bara gått på halvfart tror jag, Niklas död har tagit hårt på mig.. men också så har jag så mycket lyckligt runt mig med dig, familjen o jacke, så konstigt att både ha de jätte bra o mindre bra.. hoppas du förstår gumman!
Jag älskar dig och känner iaf verkligen att vi står varandra närmare nu än vi gjort tidigare. <3



Nåt annat är att jag är så tacksam gentemot Jacke som alltid säger magiska ord.. inte dom man vill eller behöver höra eftersom jag har slutat förvänta mig bra och välbehövliga ord från det manliga släktet.. men han säger ofta så himla bra grejer så jag blir förvånad..
Det är så enkelt att umgås med min Jacke, så lättsamt att vara den man är utan att fundera, att prata om precis det man känner för att prata om, så skönt att veta att han verkligen lyssnar och finns till på riktigt.. jag hoppas han känner lika för mig och att jag är likadan mot honom.
Hoppas detta håller i sig...denna lycka!! :)



Så här är det:
Håkan Hellström - En lång lång tid





Du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
i ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid

Jag kommer inte älska dig
för resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden
Så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid

För en lång lång tid...

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför vi måste vi såra varandra
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid...

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0