Packning

Imoron ska ja börja packa lit smått för idag fick jag med mig kartonger hem fårn jobbet! Så imorgon tänke rja börja packa ex. böcker o en del kläder o sånt som ja vet att jag inte har nån användning för de närmaste 2 veckorna.
Det känns mycket roligt! Ska bli kul o packa faktiskt, så man får börja städa lite smått snart! ;P

Kvällen har gått bra o nu borde jag verkligen gå o lägga mig för imorgon kommer bli en intensiv dag på jobbet då vi är ganska lite personal imoron. Men hur ska man kunna somna efter en intensiv kväll? Hur ska man bara kunna lägga sig ner, blunda o bestämma att: "Nu ska ja sova!"

Imorron får ja också lön o helt ärligt talat utan minsta överdrift så har jag aldrig nånsin förr fått såhär mycket pengar på en o samma gång tror ja! Och de känns gött, särskilt nu inför flytten eftersom man inte lär ha nån direkt inkomst första tiden.. Så pengarna kom riktigt lämpligt..

Nåjaaa, om ja läser lite ur Guillou's "Tempelriddaren" så kanske ja somnar..

Ha de bra!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0