Tjolahopp!


Idag är de lördag! Helt fabulous!

Jag ska idag ut med min kära Emilie o de va ju en evighet sen.. de e nästan så ja e lite nervös men whatever!

Det blir säkert hur bra som helst, yes yes!


Inatt led jag av "mardrömmar" eller vad man ska kalla de.. Jag har vaknat massvis av ggr då saknaden gjort sig påmind i mina drömmar o människor som jag älskar mycket från det kära landet Finland har dykt upp som ett gäng gubbar i lådor. Men det är ju bara att bita ihop, försöka trycka bort känslan för de e ingen idé att grubbla för mycket eller att deppa ihop över att jag flyttat tillbaka hit där jag kanske inte trivs till 100% ännu.

Men klart man tänker på dessa underbara människor jag lärt känna i Finland, det har ju varit mina närmaste en senaste tiden och dom har blivit mer än bara vänner - som en familj nästan.. Och nu sitter man här, visst de e skönt att bara ta de lugnt, bo hem-hemma, o bara slappa, lägga sig tidigt, stiga upp tidigt.. Men surret, jag saknar surret med mina vänner..
Jag har ju inte de där samma med nån här hemma än.. kanske det kommer tillbaka men än så länge har jag det inte o därför saknar man allting lite extra!

Men jag är inte negativ, bara realistisk o de skulle väl va konstigt om man inte saknade saker o ting just nu.
Nej nej, nya tider hägrar, och det kan inte va annat än positivt! :D Eller ja, det handlar ju om inställningen.

Sen ha ja också ett löjlig litet problem att komma med, kan inte bestämma mig för kläder inför ikväll. Försökte få Mli's hjälp igår men hon va lika ovetande om sin aegen klädsel så där bet man i sten.
Men det kanske ordnar sig, har ju några timmar kvar att fundera.






I Miss You All.







Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0