Ohjaaa, va bra de gick!

Har nu precis kommit hem från Allégården och det gick ju väldigt bra där! Får börja intro imorgon kl 7. Så imorgon blire 7-15 och på fredag 7-13. Känns jobbit på de sättet att nu ska man lära sig en massa nytt igen o en massa nya rutiner i sådant som man ändå kan de mesta grunderna i fast samtidigt känns de ju förstås väldigt skönt att få börja jobba lite igen även om jag inte vet hur mycket jag kommer få jobba där förutom hela sommaren då förstås.

Nu tänkte jag spendera eftermiddagen med att försöka städa lite o kanske packa upp lite grejer.

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sonja

Grattis till jobbet!härligt My!:)

2008-02-20 @ 12:45:43
Postat av: Denise

Hej! Fick just en känsla av att du skrivit sms eller msn eller något liknande till mig för ett tag sen, stämmer det? Handlade om typ Nipängen, vik, eller ngt? Kan hända att jag drömt men måste fråga för säkerhets skull :) Hoppas du har det bra, kram!

2008-02-20 @ 14:49:56
URL: http://dandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0