gomorron!

Så en liten sovmorgon tog jag, hade ställt klockan på 8 men klev inte upp förrän 9.. Skööönt att få sova ut ordentligt.

Nu på den här timmen har jag ändå lyckats fixa lite med tvätten, duschat och ätit frukost samt fixat med lite papper som ska skickas hit o dit. Det är mycket med alla dessa papper som ska fyllas i när man flyttat tillbaka in i landet.

Annars idag så har jag inte stora planer, tänker förmodligen inte göra just nånting idag fram till jag ska börja jobba kl 16. Blir också ett lätt arbetspass eftersom jag bara jobbar 5 timmar.

Imorgon anländer Nina o Elina till stan vilket känns väldigt nice..

Ikväll kanske jag ska till Maria efter jobbet men jag har inte helt bestämt mig än.. men tror nästan jag ska dit hur som helst för de skulle va kul att sitta o surra med syrran lite om allt o ingenting.

Jepp jepp, ha en bra dag mina vänner!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0