tacos och tårta

Nu har vi ätit Tacos och Tårta så man näst intill rullar fram snart. Skulle inte få i mig en bit till.. Kanske får jag i mig en apelsin om en liten stund men måste nog faktiskt vänta lite med de också :)

Nu tänkte jag o min kära syster Johanna kolla nåt avsnitt av Californication och skratta lite av denna miserabla och underbara karaktär Hank Moody! :D
Och jag vet att jag har lovat några av mina närmaste att låta bli att se One Tree Hill för ett tag framöver då det har börjat tagit över mitt liv i väldigt underliga skepnader men..jag är ledsen att göra er besvikna men jag tjuvsåg ett avsnitt imorde - kunde inte låta bli.. Sorry! Men nu ska ja se Californication och de brukar jag inte alls bli lika knäpp av som ja blir av One Tree Hill.

Ha en bra kväll mina vänner.




Och glöm inte att tända ett ljus för Engla, det ska jag göra nu!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0