Ledighet

Nu har jag 4 dagars ledighet som väntar på mig. Det känns skönt! Vad man ska göra? Jaa, ska väl mest umgås med Jacke nu under helgen, träna och på måndag fyller pappa år så då ska vi uppvakta han!

Igår lyckades jag hålla mig vaken till 1 och det var första gången på ganska länge, visserligen va de tungt men man måste ju försöka iaf ! =)
Sov ända till 8 idag vilket var 2 timmar längre än igår så de känns helt okej faktiskt, kanske man inte är helt slut redan vid 22 ikväll för en gångs skull.

Det dagen bjuder på är att jag ska o träffa min kära lillasyster Johanna när hon slutar skolan, då blire att leta igenom stan efter nåt åt pappa - vilket inte är det lättaste. Sen blire träning och dans innan min Jacksson anländer till stan och jag får krama om han ordentligt!

Nu ska jag äta frukost och jag önskar er alla en mycket bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0