Jobbsnack

Lucas har spenderat 2 dagar på dagis sen inskolningsveckan i början på februari. Så idag är han där 9-14 fast jag inte jobbar. Men jag har iaf varit flitig under tiden han varit där.. Jag har skickat in 2 ansökningar till jobb, skickat in ansökan för VAB som jag hade glömt bort och kollat så att mina uppgifter stämmer på a-kassan.
Sen har jag såklart bevakat ifall det kommer in några jobb pass åt mig.

Imorgon jobbar jag: 13-17 ett kort pass då dom ska antagligen ha APT på jobbet.
Sen jobbar jag heldag på torsdag (7.30-17) och nästa pass efter det är lördag kväll (17-22).

Nästa vecka ser schemat ut såhär:
Måndag: 7-30-16
Tisdag: 7.30-17
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: 17-22
Lördag: 7-17
Söndag: 17-22

Så nästa vecka känns bra då jag får ihop några dagar och timmar. Dessutom är det så skönt att veta ett tag p förhand hur jag ska jobba. Tycker inte alls om att få jobbet samma dag och inte få ha någon framförhållning. Men det är ju planeringsmänniskan i mig som sätter stopp.

Nu har jag sökt 2 jobb på sjukhuset idag och igår kväll skickade jag in en ansökan på ett jobb här i Njurunda. Så 4 jobb sökta på kort tid. Kan jag snälla få en fast tjänst? Och om jag inte får det kan jag väl iaf få nåt av alla vikariat som är på gång?
Hoppas hoppas hoppas..

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0