Sömn

Natten har inte varit jätte bra. Har sovit som mest 2 timmar i sträck.. Lucas vaknar så ofta så man blir matt. Eller ja, faktum är att jag tror att han fortfarande sover. Han ställer sig upp, gnäller kanske lite men jag tror inte han är riktigt vaken.
Men förhoppningsvis är det bara en period och snart kanske han börjat sova bättre igen :)

Inatt vid 3 tiden började han grina hysteriskt och jag försökte lugna honom medan han låg i sängen men det hjälpte inte. Så jag tog upp honom för att trösta men då blev det mycket värre och han försökte febrilt ta sig ut min famn. Så jag la ner han igen och då ställde han sig och gick så fort han kunde runt i sängen.
Jag hade ju fattat vid det här laget att han förmodligen fortfarande sov och drömde nåt. Till slut så tror jag han vaknade till för då ville han komma upp. Så jag stog och vagga han som en liten liten bebis och jag tror han somna till i min famn innan jag la ner han igen.
Tyckte så synd om honom.

Men trots hans oroliga sömn ville han upp vid 6.30 så nu är det synd om mig istället :P


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0