Prommis och babysång

Har funderat på det här med babysång och innan jag fick Lucas och det första halvåret med han var jag en stor motståndare, hade inte alls nån lust och beblanda mig med okända människor och tramsa på. Men nu har man kommit in och känner sig bekväm i den nya rollen som mamma och kan utan problem tramsa bland folk :) Dessutom tror jag inte det skadar om Lucas får träffa andra bebisar. 
Lovis hörde av sig igår och fråga om jag skulle med och först kände jag starkt att jag absolut inte orkar men ångrade mig och sa att jag hänger på. Man måste ju föranmäla sig till det men jag chansar att jag får hänga med.. skickade annars ett mess igår och fråga, får se om man får svar innan det är dags :)
 
Så klockan 9 ska jag möta upp Lovis för en promenad så barnen förhoppningsvis kan sova lite innan. Sen kl 10 börjar babysången och håller på i 2 timmar. Förstår inte hur jag ska få Lucas att sitta still och vara intresserad av nå sång men det blir väl som det blir. Han lär väl ska klättra på alla andra bebisar som är där. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0