Huset

Det tar sig i huset.. Jag och mamma åkte dit igår vid 14 och dammsög och målartvättade. Efter arbetstid kom Jacke och pappa och jag tycker vi fick rätt mkt gjort.. 
Vi har nu målartvättat vardagsrum och hall. Hallen är kvistlackad och målad med första grundlagret. 
Jacke har köpt en färgspruta och även om det tar lite tid med den så tror jag att det blir väldigt bra! 
 
Kom hem vid 24 inatt och så länge brukar jag ALDRIG vara vaken men det känns ändå okej idag :) Lucas sov till 7.40 så det blev rätt många timmars sömn ändå.
 
Idag ska jag vara hemma tills Jacke slutar vid 14.30 och sen åker vi ut till huset och fortsätter.
Än en gång får vi tacka för all hjälp vi får!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0