Det gör inget

Natten har inte varit den bästa men det gör faktiskt inget. Jag var inställd på att både jag och Lucas skulle vaka ofta och så har det varit. Men den har ändå varit bättre än jag trodde att den skulle vara :) Både jag och Lucas blev helt plötsligt snoriga igår kväll och det är det som gjort att vi vaknat. 
Jag känner mig inte förkyld än och det verkar inte vara nån fara med Lucas heller.. hans snor är vitt och rinner som en flod, precis som det varit alla ggr han fått en ny tand.. Så jag vet inte. Vi får väl helt enkelt avvakta och se.
Men till imorgon ska vi vara pigga och krya för då ska vi träffa Elina och Jolene! :)
 
Jag har iaf ätit 10 vitlöksklyftor sen igår förmiddag och en massa c-vitamin. Ska gå på affärn sen och köpa mer c-vitaminrik frukt så kan vi mumsa på det jag och Lucas.
Men innan vi går nånstans ska jag se Grey's! 
 
Nu påkallar min älskade son min uppmärksamhet,
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0