Bristande

Den här bloggen har verkligen hamnat långt ner på priolistan nu. Jag sitter nästan aldrig vid datorn och faktiskt inte lika ofta med telefon heller som tidigare. Jag vet inte riktigt hur jag fördriver dagarna om jag ska vara ärlig :) 
Jag försöker städa, plocka, packa upp det jag kan men vissa dagar blir inget gjort alls. 
Umgås ju såklart med Lucas men det är ju inte hela tiden det heller :) Och eftersom jag är bil-lös så är jag inte ute och åker nåt heller. Som sagt, förutom att umgås med Lucas, städa lite och läsa en del så vet jag inte vad jag gör på dagarna :)
 
Igår byggde jag ihop lite möbler iaf och ska nog försöka med den biten idag för så fort dom är ihopmonterade så kommer det finnas massa förvaring för mig att packa upp på! :) 

Ser faktiskt mest fram emot att ha riktiga bokhyllor med böcker i. Jag älskar bokhyllor till mina böcker.. Jag älskar böcker och vill gärna ha dom framme!
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0