Gårdagen

Gårdagens 60 års fest var för Jackes fasters man. Festen var trevlig och Jacke var snäll att köra så jag fick dricka lite :)

Det enda otäcka under kvällen var när vi hör ett tjut utan dess like och ingen fattade vad det var som lät.. Lucas hade ramlat ur vagnen som han sov i.
Det var inte vår vanliga vagn utan sittvagnen vi lånat av Jessica för Spanien resan vi gjorde. Han måste ha försökt vända sig i vanlig ordning och därmed glidit ur.
Som tur var så gick det bra och han blev nog mest rädd skulle jag tro. Han somnade om efter en stund och efter att vi spänt fast han ordentligt i vagnen så kunde även vi känna oss lite lugnare.

Idag startade dagen med att jag kunde fortsätta sova när Lucas vaknade. Jacke klev upp utan att jag ens bett om det, tack tack tack! :)
Får se vad vi hittar på idag, jag vill bara ut så fort det går känner jag! Jacke ska ut på öjen där callaway har demodag så får se om vi följer med och hälsar på pappa o Britta under tiden.

Ha en underbar dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0