Sova gott

Jag vet en kille som kommer sova väldigt gott inatt - det är Lucas! Han sov bra på förmiddagen men sen har han tagit minimala powernaps under dagen och han har varit väldigt trött men inte velat somna riktigt. Bara att hoppas att det inte blir alltför jobbigt för han att somna ikväll nu då. :)

Helgen är till största del helt oplanerad och det känns riktigt skönt. Ska satsa på och laga nån god middag imorgon tror jag och sen titta på finalen av Gladiatorerna. Sen har ju jag tvättstugan imorgon 14-21 också. :) Men det känns skönt att vi inte har några storartade planer. Sen åker Jacke till sthlm igen på söndag och blir borta tills onsdag kväll.
Har inte mycket planerat dom dagarna heller utan tänkte ta det lite som det kommer. Det enda jag planerat är att på måndag ska Lucas vaccineras kl 14 och efter det tror jag att vi åker ut till Jessica och äter middag.

Nu ska jag se om jag kan få Lucas att somna.

Ha en skön kväll och helg! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0