Revenge

Bestämde mig idag för att börja se serien Revenge som jag missat då den gått på tv. Så idag har jag sett 3 avsnitt och den verkar mer än lovande! Så ännu en serie att fördriva tiden med :)
Man trodde att man inte skulle ha så mkt tid nu när man har barn men det är ju fel, man har massor med tid då han sover. Och även när han är vaken så kräver han inte mkt, han ligger gärna i babygymet eller gungan.. och ofta sitter han i mitt knä och bara tittar sig omkring.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Jag älskar den :)

2012-03-09 @ 17:43:06
URL: http://mlish.se
Postat av: Johanna

Sv: Tack så mycket My. :)



Jag hoppas att ni har fått positiva besked från banken idag. :D

2012-03-09 @ 20:47:46
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott med Biteline pizza idag? :)

2012-03-10 @ 10:01:13
Postat av: Anonym

Igår skulle det stå. :)

2012-03-10 @ 10:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0