Men tack!

Igår kväll satt jag o kände mig lite orolig.. fick för mig att lucas skulle ha en dålig natt och inte sova för han somnade så tidigt igår och sov så tungt. Han åt iaf sista svängen vid 22.30 och då gick vi och la oss direkt efteråt..
Jag var chockad imorse när jag vaknade och såg att klockan var 7.45! Jag fick alltså sova nästan 9 timmar inatt i ett sträck! Jag tror inte ens jag vaknat just nåt under nattens gång.. Annars så brukar jag alltid vakna till lite nu och då för att Lucas rör på sig men inte inatt. Underbart! :)

Jacke åkte till Sthlm igår på kurs och kommer hem först på onsdag kväll.. Jag kommer säkert ha fullt upp under tiden han är borta för då får jag passa på att utnyttja bilen som jag annars aldrig har på dagarna :)
Idag ska jag åka ut och hälsa på Jessica en sväng och sen vette tusan vad man ska hitta på.. Jag tänker inte göra som jag gjorde då han var i Gävle för nån vecka sen. Då hade jag fullbokat schema varje vaken minut nästan och var helt slutkörd efter dom där dagarna. Ska ta det lite lugnare den här gången :) 



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0