Jobba

Jag är väldigt kluven i det här med om jag ska jobba eller inte. Jag har funderat på att lägga mig tillgänglig och kanske kunna jobba en söndag då och då eller nåt. Men samtidigt vill jag inte lämna Lucas så tidigt. Jag vill vara hemma nu medan jag kan och får och han är liten.
Jag har iaf försökt logga in på kommunens hemsida men det funkar inte. Jag verkar inte finnas i systemet alls så idag har jag hört av mig till dom och frågat varför jag inte kan logga in.

Vi får se hur jag ska göra med det här. Det skulle vara skönt att jobba nån dag i månaden för att få träffa folk och prata om annat än barn-mamma saker och pengarna är helt klart välkomna ner i plånboken... Eftersom jag inte ammar så är det ju inga problem att lämna Lucas med Jacke.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0