Härligt

Jag tycker faktiskt om såna här dagar då man hunnit med en massa saker :) Jag känner mig skönt slut i kroppen nu och det ska bli jätte skönt att sätta sig i soffan och slappa lite innan vi går och lägger oss.

Dagen började på ett underbart sätt.. Lucas låg med sin hand på min arm och när jag slog upp ögonen tittade jag rakt in i hans. Han låg så nöjd och bara tittade på mig, precis som att han bara låg och väntade på att jag skulle vakna :) Det är ett mycket skönare sätt att vakna på än dom morgnar man vaknar av att han börjar skrika.
Vi klev upp vid 8 och sen vid 9 somnade både jag och Lucas på soffan och sov nästan 2 timmar till! :)

Vid 13 tiden tog vi en promenad bort till Linda för en fika följt av en riktigt härlig promenad i solskenet!

Efter middagen tog jag med mig Lucas och åkte ut till Ica Maxi och handlade så Jacke skulle få sitta hemma i lugn och ro och göra en uppgift till skyddsombud kursen han går.

Nu har Lucas precis somnat och jag är tacksam för att vi haft en så härlig dag tillsammans :) Han har till och med gapskrattat en stund i eftermiddag och det värmar ju verkligen i hjärtat. Underbara son! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0