Vaken?

Lucas vaknade 8 och det är ju inte särskilt tidigt egentligen men jag är ändå helt slut! Vill bara gå och lägga mig och sova flera timmar till. 
Idag är det babymassage men jag har sagt att vi inte kommer fler ggr. Dels för att vi lär missa några ggr och dels för att det är så svårt med Lucas som rullar runt och gör allt annat än ligger stilla och njuter av nån massage. 
Får se vad man hitter på idag. Kan bli stan och träffa Maria en sväng eller så blir vi kanske bara hemma och njuter av livet :) Efter middag åker jag nog ut till Jessica en sväng iaf. Ska lämna tillbaka gungan som hon var snäll att låna ut och låna ut en väska till henne som hon kan ha med sig på förlossningen.
 
Nää, lite kaffe på det här så kanske man piggnar till!
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0