Tröttmössa

Idag satt tröttmössan på huvet när jag vaknade. Måste vara för att Lucas vaknade inatt vid 4 tiden och låg vaken och stirra på mig mellan spjälorna i vad som kändes som en evighet. Till slut satte jag mig bredvid honom och höll hans hand så att han somnade om. Just då va ja rädd att han vaknade och va hungrig men icke :) 
 
Har inte fått nånting gjort den här timmen jag varit vaken. Men det gör inget.. jag ska försöka vakna till ordentligt innan jag gör nåt. Vädret verkar bli kung idag så det är synd att man inte bara kunde gå ut och vara ute hela dagen. Men det hinns inte med idag.. kanske en stund senare. :)
 
Ha en bra dag

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0