Testar han mig?

Lucas har som sagt varit rätt grinig och egentligen gör det inget för alla kan ha dåliga dagar. Det jobbiga för mig är att jag inte vet vad som är fel och det måste vara jobbigt för han att inte kunna berätta.
Hur som helst så la jag honom i babygymet för att jag skulle gå och göra ordning mat åt honom. Han skrek hysteriskt och när jag står i köket och fixar blir han helt plötsligt tyst och jag hör att han leker. När jag kommer in i vardagsrummet igen börjar han genast grina. Jag gick tillbaka in i köket och då blev han lugn.
Så i typ 20 min höll jag mig i köket utom synhåll och han lekte och skratta.
Då undrar man om det verkligen är nåt som är fel eller om han bara ville testa mig och kolla vad jag gör om han gråter :)

Nu sitter vi och myser i soffan iaf och allt är frid och fröjd :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0