Så olika

Dagarna är verkligen olika fast ändå lika här hemma. 
Idag har Lucas haft en dag då han inte riktigt velat sova. Jag lekte med han lääänge och han blev jätte jätte trött och somnade på en gång jag la ner han i sängen.. men han sov kanske en kvart och sen hade leendet på läpparna igen. Och jag visste att det inte var färdigsovit egentligen så jag försökte få han att somna om men icke, det ville han inte. Så jag lekte med han en stund till och helt plötsligt blev han akut trött. Nu har han precis somnat efter ungefär en halvtimmes gnällande. Men det är inte mkt att göra.. visar jag mig eller försöker sitta med han så blir han bara ännu mer upprörd. Det är bättre att han får sköta det själv och gnälla sig till sömns. 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0