Oväntat besök

Fick lite oväntat besök av Britta och det var bara trevligt! Det fick tiden att gå lite snabbare. Men jäklar va brun hon är! Det märks att hon bor ute på landet och spenderar mkt tid utomhus. Jag önskar vi hade en sommarstuga.. eller iaf en bil så vi kunde åka ut till Britta och hänga där på dagarna :) Blir väl mer av den varan nu när Jacke har semester. Då han golfar kan jag och Lucas va hos Jessica eller Britta.
Visst kan jag gå ut och sätta mig i en park eller diverse här också men det blir ju lite krångligare ifall Lucas skulle bli hungrig eller så.. måste man knata hem o fixa käk. Lättare när man är ute på en gård .. då kan man gå in o värma lite mat och mata utomhus.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0